czwartek, 15 kwietnia 2010

Warszawa w żałobie // Warsaw mourns












3 komentarze:

  1. Gosia, podoba mi się ten wybór! :)
    Dodałabym tą panią z różańcem przed telebimem... Jeżeli miałabym zrezygnować z któregoś z tych zdjęć to z 2 lub 5 (oba na Nowym Świecie z witrynami sklepowymi) bo jest podobne w tematyce.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, masz rację, może wyrzucę któreś; na razie jednak jestem z siebie dumna, że tak szybko dokonałam wyboru;)

    Zdjęcia (oprócz 1 i 4) zrobiłam przy pierwszej wizycie pod pałacem prez. Jednak teraz dynamika jest już tam inna i ja też widzę inne rzeczy, które nierzadko budzą mieszane uczucia...

    Zostałam więc na razie przy tych pierwszych, czystych zdjęciach, na inne przyjdzie jeszcze pora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnorodnie

    Uwaga!!!!!!!!!!!!!!!!! to wklejam do prawie każdego cyklu zdjęć z tego cyklu.
    Problem z wyborem zdjęć dość dotkliwy.
    Rozumiem, że emocje wszystkich poniosły ale bez przesady. Usiądźcie teraz nad tymi zdjęciami i wywalcie zbędne.
    J

    OdpowiedzUsuń