niedziela, 11 kwietnia 2010

Starość











6 komentarzy:

  1. pierwsze, ostatnie i (szczególnie!) czwarte - świetne!
    ale zrealizowanie w ten sposób tematu "starość" jest dla mnie mocno przerażające. bardzo mocne, bardzo dobre, ale trzeba umieć obronić...

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z Tomkiem, 1,4,5, mocno uderzaja, ale mimo wszystko jakis komentarz utorki by sie przydal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patrząc na te zdjęcia, nie bardzo jestem w stanie dostrzec związku z tematem. Myślę że komentarz do nich pomimo usilnych prób będzie na wyrost.
    Pochwała za próbę ugryzienia tematu trochę inaczej niż przez pokazanie człowieka. Choć te manekiny to z ludzkich członków powstały.
    Same zdjęcia ładne ot po prostu.

    pozdrawiam J

    OdpowiedzUsuń
  4. mi osobiscie jakoś komentarz autorki potrzebny nie jest....do mnie te zdjecia przemawiaja.
    2 przypomina mi trzoche projekty Abakanowicz...
    troche mnie tylko denerwuje inny balans bieli w 3, moze bym nawet 3 wyrzucila bo 5 jest podobne...

    czekam na kolejne Ula!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie potrzebuję komentarza, bo zdjęcia mówią same za siebie i są NA TEMAT.
    Ocena, że "tak nie jest" jest bardzo subiektywna i nie znaczy, że innym się ze starością nie kojarzą te manekiny.

    A same zdjęcia bardzo dobre. Z trzeciego też bym zrezygnowała - piąte spokojnie wypełnia ten temat. Ładnie wypełniasz kadry Ulu. Masz oko, a to niemały dar.
    ;)

    OdpowiedzUsuń