czwartek, 15 kwietnia 2010

Warszawa w żałobie

4 komentarze:

  1. Aniu, jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć. Widać, że reportaż Ci leży!!!! Decydowanie udało Ci się uchwycić emocje i zadumę, których szukałaś.

    Co do wyboru, to osobiście nie dawałabym pierwszego. Rozumiem, że to takie otwarcie, ale wydaje mi się niepotrzebne i niepasujące stylistyką do pozostałych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zorientowałam się dopiero w domu, że nie mam żadnego zdjęcia (oprócz tego jednego), z którego by wynikało, czego/kogo dotyczy ta żałoba. Faktycznie stylistyka nie pasuje, może uda mi się jeszcze zrobić zamiennik do tego zdjęcia.

    Wybierając zdjęcia przyjęłam założenie że może je oglądać osoba, która nie ma pojęcia co się stało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podbity kontrast ok. Ale

    Uwaga!!!!!!!!!!!!!!!!! to wklejam do prawie każdego cyklu zdjęć z tego cyklu.
    Problem z wyborem zdjęć dość dotkliwy.
    Rozumiem, że emocje wszystkich poniosły ale bez przesady. Usiądźcie teraz nad tymi zdjęciami i wywalcie zbędne.
    J

    OdpowiedzUsuń