czwartek, 16 grudnia 2010

Przedmieścia.









6 komentarzy:

  1. Podoba mi się.
    Zastanawiałem się czy w ogóle nie zostawić zdjęć z jednym głównym elementem i np usunąć 6,7,8, ale tak też może być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Też się nad tym zastanawiałam, ale w sumie to 'strefowanie'- że od pola aż po zabudowę też jest ok. Tak jak powiedziałeś 'tak też może być' i chyba tak to zostawię :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu widzę dwa sety (1-4 i 5-9), ale to pasuje do charakteru przedmieść. Ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fjane. Eleganckie, proste. Oddają atmosferę przedmieść wiernie, konsekwentni oraz subiektywnie.
    I przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Michałem. 6,7,8 zaburzają spokój płynący z tej opowieści. Tak sobie płyniesz - a raczej suniesz (biorąc pod uwagę porę roku) a tu nagle grudy... Podsumowując - podoba mi się. Byłabym zadowolona gdybym odkryła te kadry w moim aparacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dagmara, prosty pomysl ze sprawdzeniem granicy w sieci a potem te kadry - podoba mi sie. kolory, ujecia. troche pustki. swietne :)

    OdpowiedzUsuń