czwartek, 16 grudnia 2010

Michał Benke - Przedmieścia










4 komentarze:

  1. Dorzuciłem 1 i 4, bo mi się podobają, ale upierać się nie będę ;). 8 podkręciłem, żeby się zgadzało. Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tego setu najbardziej lubię 3-kę i przedostatnie (czyli 8-kę). 2-kę bym usunął (3-ka jest o tym samym, a ciekawsza) oraz 5-kę i 6-kę. W takim układzie byłoby bardziej esencjonalnie, ciekawiej, bez przegadania.

    OdpowiedzUsuń
  3. To drugi, po cyklu Ani, mój ulubiony zestaw z tematu przedmieścia.
    Idealnie widać na tych zdjęciach nastrój panujący w komunikacji publicznej.
    Dobrze, że dorzuciłeś 1, jest super!
    Przedostatnie to kwintesencja poranka ;)
    Ja bym tylko ten cykl okroiła lekko, myślę, że 6 jest zbędna, nic nowego raczej nie wnosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie mi sie podobaja, Michale :)

    OdpowiedzUsuń