środa, 17 listopada 2010

Marta Zabłocka: Sobota






5 komentarzy:

  1. Nie widzę tu narracji, ale mimo wszystko ogląda się dobrze. Sobota w mieście. Fajnie podpatrzone, wprawne oko. Z dystansem.

    Ale ja wiem, że Martę Z. stać na więcej :)

    pozdr
    Krzysiek Pacholak

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Krzyśkiem, dobrze się ogląda. Gołąb i zjawa najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest klimat! To taka sobota, kiedy trzeba było jakiś dzień odpracowywać w szkole. Niby normalny dzień, ale ludzi jakoś mało na mieście i ruch spowolniony..

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem brak narracji nie jest żadnym problemem - moze dlatego ze u mnie tez jej nie ma hehe.
    Zgadzam się z Danielem - jest klimat i to się liczy. Najmniej podoba mi sie zdjecie na pasach, ale reszta bardzo spoko. Pierwsze i przedostatnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkim dziekuje :)
    Krzys - masz racje. ja tak srednio jestem zadowolona. postaram sie zablysnac wczesniej niz na ostatnich migawkach ;)

    OdpowiedzUsuń