poniedziałek, 15 lutego 2010

Miejsca trudno dostępne





3 komentarze:

  1. o, to prawda... przy aktualnych warunkach pogodowych temat "miejsca trudno dostepne" wydaje sie bardzo na miejscu :)
    tym nie mniej Twoje zdjecia jakos mnie nie wciągajhą, nie do końca umiem powiedzieć dlaczego. Najbardziej podoba mi się środkowe, ale z kolei jest najmniej w temacie. wyszedł taki ładny pejzaż (a ja takie lubie, wiec mi sie podoba) ale nie jest to wcale trudno dostepne miejsce. Nie chce podpowiadać, ale myślę o czymś w rodzaju samochodów uwięzionych przez śnieg aż do wiosny. kilka takich można spotkać na mieście ostatnimi czasy.

    może warto zrobić drugie podejście, bo pomysł dobry, a kolejna zima stulecia przyjdzie najwczesniej za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, tak trochę od czapy mi się zdaje.
    Huśtawka mi się podoba a reszta to chyba po to by było, tylko nie wiem po co.
    Napisz proszę, co autor(ka) chciał(a) przez to powiedzieć.

    pozdrawiam J

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialam pokazac miejsca trudno dostepne przez przyrode, zjawiska fizyczne, albo po prostu niedostepne z natury.
    1) sople, jako cos groznego dla tych pod nimi
    2) snieg, uniemozlwiajacy korzystanie z hustawki
    3) trawa, niedostepna przez pokrywajacy ja snieg
    4) przejscie po drabince, tez utrudnione przez snieg
    5) niebo, jako cos z natury dla czlowieka nie osiagalnego

    prawdopodobnie zbyt ogolnikowo to ujelam.. hmm, sprobuje jeszcze cos dorobic i polocze w lepszy zestaw.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń