sobota, 20 lutego 2010

Miejsca trudno dostępne


8 komentarzy:

  1. ekstra! mówiąc szczerze - czekałem na śniegową wrzutę w temacie "niedostępne miejsca". Pierwsze i trzecie b. dają radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. dosyć daleko od tematu, ale za to 3. bardzo dobre. Myśle, że warto poszukać czegoś co by zastąpiło to 2. bo strasznie odstaje od pozostałych.
    KRzys: śniegową wrzutę wcześniej już zrobiła Julianna :)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie faktycznie wygląda na zapchaj dziurę...
    Trochę nie rozumiem, dlaczego odstaje od tematu?

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie odstaje nie tyle od tematu co od reszty, bo jest zwyczajnie gorsze :)
    tematycznie to moze jest i najblizej, a napewno najdoslowniej - bo siatka, plot, odgadza tu jakies niedostepne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tu najbardziej lubię to trzecie. Bo wprost do ławki dostać się trudno przez śniegową zaspę.
    No i formalnie mi się podoba, jak przymknąłem oczy to i ładne malarstwo się zrobiło.
    Drugie trochę naciągane, tak jakby na ilość wrzucone.
    A pierwsze i bez śniegu trudno tam wleźć. Ale dla chcącego nic trudnego.
    A masz może jeszcze kilka takich jak pierwsze i trzecie? Bo tak coś mało i na szybko.
    pozdrawiam J

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorry Tomek, ale musiałem Cię czytać bez zrozumienia, bo nie zauważyłem, że piszesz akurat o drugim zdjęciu.
    Tak, odstaje od reszty. I teraz tak myślę, że źle zrobiłem, bo popsulem cały efekt - mogłem wrzucić tylko pierwsze i trzecie, albo tylko trzecie. Faktycznie, drugie jest upchane na siłę, tak jak mówi mistrz. Na ilość - wszyscy wrzucają po przynajmniej 5 zdjęć, a ja 3 - nie chciałem być gorszy:D
    Fotoedytor zawsze to wyłapie. Mam kilka podobnych jak 1 i 3, ale są zbyt podobne i gorzej skadrowane.
    To może umówimy się tak, że na drugie nie będziecie patrzeć?:D
    Dzięki za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze mozesz edytowac swoj post i -czary mary- zdjecie zniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobione! Faktycznie lepiej to wygląda:D

    OdpowiedzUsuń