wtorek, 16 lutego 2010

Miejsca trudno dostępne





5 komentarzy:

  1. miałem, pewnie jak każdy problem z wyborem.
    tutaj znajduje się reszta zdjęć z tej serii. napiszcie, jeśli uważacie że inne były lepsze.

    http://picasaweb.google.com/kbielski/MiejscaTrudnoDostepne#

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych co masz tutaj najbardziej podoba mi się zdjęcie z tym czerwonym pachołkiem.
    Z tych z picasy następujące:

    http://picasaweb.google.com/kbielski/MiejscaTrudnoDostepne#5437487225877331794 (zamiast podobnego które dałes, wg mnie ten kadr jest lepszy)

    http://picasaweb.google.com/kbielski/MiejscaTrudnoDostepne#5437487178219718514 (to mi sie też bardzo podoba i jako zdjecie i bo wyjasnia ze chodzi o wyburzany dom.

    Te z sexshopem też kul, ale to jakby zupełnie osobny temat, możnaby go rozwinąć.

    Oczywiście to wszystko to tylko moja subiektywna opinia.

    Pzdr,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. z picasy podoba mi sie jeszcze 5, 9 i 12.
    mysle, ze z Twojego wyboru warto sprobowac poprawic piony i poziomy w 1 zdjeciu. mozna to zrobic w fotoszopie - wiesz jak?

    całą seria jest dość spójna, choć niejasna. gra raczej klimatem, nie jest jednoznaczna. to moze i dobrze, ale nie wiem jakie miałes założenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No mam pewien problem. Choć kilka mi się podoba, to zdaje mi się, że wraca problem archiwum. Jeśli się mylę nie czytaj ostatniego zdania :) A co do wyboru to 1,4, nie są z bajki 2,3 i 5. Na picassie jest taki wrzut wszystkiego co miałeś. Proponuję Ci jeszcze raz przemyśleć wybór, który będzie bardziej spójny.
    A najlepiej zrób coś nowego.
    Pozdrawiam J

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie archiwum, byłem w Londynie na weekend. dzięki za uwagi.

    OdpowiedzUsuń