wtorek, 5 stycznia 2010

Miejsca trudno dostępne










gruz, chłód, ruina

7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcie z figurką Marii!

    zdradzisz gdzie były robione zdjęcia? i co z tego zastałeś a co zaaranżowałeś?

    OdpowiedzUsuń
  2. zajexxxxx !!!
    Mnie się szczególnie podoba zdjęcie z doniczką z kwiatem.
    Jedno pytanie tylko. Do wszystkich. Trzymamy się konwencji 5 zdjęć na post/fotoreportaż czy wrzucamy dowolną ilość? Wybór zdjęć to zawsze jest problem i tez jakieś zadanie. Wiadomo, że łatwiej wrzucić więcej...

    OdpowiedzUsuń
  3. o to wlasnie!
    powtorze prosbe - wrzucajmy max 5 zdjec (najlepiej wlasnie 5 - nie mniej i nie wiecej). a czemu - to juz Wam najlepiej wyjasni Jurek Nogal. Juz za tydzien!

    A co do zdjec: mi najbardziej podoba sie chyba papieska chorągiewka w wazoniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjka i zdjęcie nr 4 genialne:), uwielbiam takie klimaty - stare, zniszczone kamienice, farba łuszcząca się na ścianach, puste fabryki... eh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że nie trzymałem się zasad publikacji - już okroiłem mój cykl do 5 fotek! Zdjęcia były robione w pewnym wieżowcu przy ul. Modlińskiej? Przyznaję się do tego, że ingerowałem w kompozycję i nie widzę w tym nic złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakazane kusi.
    Wejście surowo wzbronione, zakaz fotografowania, itp.
    Nie mam nic przeciwko własnej interpretacji zastanej rzeczywistości w takim miejscu. Trochę jednak nie potrzebuję wprowadzenia, w posatci dwóch pierwszych zdjęć. Wystarczą same pocztówki.
    J

    OdpowiedzUsuń