wtorek, 15 marca 2011

Dorota Kaczmarek - "przerwa"





6 komentarzy:

  1. Doroto, (znowu) robi wrazenie.
    Az nie chce pytac o komentarz, popatrze jeszcze troche. Bede wracac do tej serii, napisze tez pewnie cos wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że spodobały Ci się moje fotografię Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz coś więcej o tej serii, bardzo mi się podoba ale tu potrzebny jest tekst, wizualnie broni się ale strasznie ciekawi mnie historia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam potrzeby umieszczenia tekstu pod tą serią. Jednak w ramach Twojej ciekawości, jak piszesz mogę przytoczyć Tobie historię tego pomysłu. A mianowicie początkowo chciałam dosyć bezpośrednio odnieść się do tego tematu, jakim była "przerwa". Miałam zamiar zająć się najróżniejszymi przerwami,deformacjami, zmianami które na co dzień zauważam w ludzkim ciele. Już wcześniej z taką tematyką miałam do czynienia.
    Jednak w tym przypadku, nie chciałam by prace były tak banalne i oczywiste, zrozumiałe. W moich fotografiach są przerwy, najróżniejsze przecięcia, rozerwania całości, lecz w tym przypadku ważna była forma, otwarta. Możliwość własnej interpretacji tych prac przez każdego odbiorcę. Chciałam podkreślić również kształty, które towarzyszą mi na mojej drodze...

    OdpowiedzUsuń