środa, 15 grudnia 2010

Ania Micińska - Przedmieścia










4 komentarze:

  1. Przedmieścia/Sąsiedztwo, tak to nazwałaś? Nie będę dużo pisać, podoba mi się. Ta postać na pierwszym zdjęciu jest super dodatkiem cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sąsiedztwo, tak myślałam z tyłu głowy.
    Później też niestety usłyszałam o historycznych wydarzeniach z tej okolicy (Płudy). Jeśli to prawda, może narzucać smutny kontekst dla tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój cykl to jeden z moich ulubionych z tematu przedmieścia. Podoba mi się pomysł spojrzenia jakby z ukrycia, zza płotu.
    Twoje zdjęcia kojarzą mi się, tak jak powiedziałam na spotkaniu, z takim jakby antysąsiedztwem, z dystansem, czasem może wrogością, zamknięciem się na innych.
    Prosty, spójny i moim zdaniem bardzo ciekawy set.

    OdpowiedzUsuń