sobota, 17 kwietnia 2010

Warszawa w żałobie





7 komentarzy:

  1. Nie mogłem pójść z wami w środę, ale pilnie fotografowałem w inne dni to co się dzieje. Wrzucone zdjęcia to migawki z soboty. Mam nadzieję, że pozwolicie się podczepić pod swój temat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam Cie w sobote z aparatem;) Ładne, takie portrety konkretnych ludzi... Jak dla mnie tylko mogłoby być bardziej spójnie gdyby wszyscy albo pozowali albo nie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej! Wszyscy mi pozowali!;) Ktore wygladaja na niepozowane?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomek, jak zwykle świetnie!
    Myślę, że Gosi chodziło o to, że osoby które nie patrzą w obiektyw, są niepozowane ;) To są zdjęcia 1 i 5. Jakby były zrobione w tej samej konwencji (frontalnie) to by było lepiej dla cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... Chyba macie rację:d Nic nie stoi na przeszkodzie, aby je usunąć. Sądzicie, że bez nich byłoby lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Typu Polacy.
    Uwaga!!!!!!!!!!!!!!!!! to wklejam do prawie każdego cyklu zdjęć z tego cyklu.
    Problem z wyborem zdjęć dość dotkliwy.
    Rozumiem, że emocje wszystkich poniosły ale bez przesady. Usiądźcie teraz nad tymi zdjęciami i wywalcie zbędne.
    J

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrzuciłem, zmieniłem kolejność. Wyrzucać dalej i zmienić kolejność jeszcze raz?
    Dzięki za wszelkie uwagi! Tak jak dla większości, dla mnie i wybór zdjęć jest najtrudniejszy... i późniejsza ich kolejność publikacji...

    OdpowiedzUsuń