piątek, 20 listopada 2009

Plener: dworzec Warszawa Wschodnia - Krzysztof Bielski







3 komentarze:

  1. w tym cyklu sa jakby 3 cykle...
    cykl pierwszy: 1 zdjecie
    cykl drugi: zdjecia 2,3,4
    cykl trzeci: zdjecie 5.

    przy tak malej ilosci zdjec warto myslec o spojnosci, a jak juz ktores musi sie wybic, to warto, zeby było jasne dlaczego.

    kazdy z Twoich cyklow (cykli?:) ma szanse powodzenia, ja osobiscie najbardziej gustuje w takich cyklach jaki zapowiada ostatnie zdjecie, ale to juz subiektywna ocena, wiec nie musisz sie nia sugerowac :)
    pozdr
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynka mi tu nie pasuje. Moim zdaniem łączenie zdjęć czarno-białych z kolorowymi nie sprawdza się w przypadku mini-reportaży zawierających kilka zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiesznie zanim przeczytałem komentarze pomyślałem podobnie do Tomka, z taką różnicą
    1. Dwie lokomotywy
    2i3. Dwóch starszych panów
    4i5. Dwa biznesy
    Kilka możliwości na cykl.
    Wiem często to piszę ale naprawde warto wrócić do tych miejsc i z jasnym umysłem wziąć byka za rogi po raz drugi. Wymaga pracy ale uwirzcie mi. Warto!
    J

    OdpowiedzUsuń