(prawie) spójny cykl, tym nie mniej bardzo fajny! "prawie" dlatego, że wszędzie operujesz małą głębią ostrości, co tworzy trochę nierealny, senny klimat tego miejsca. pierwsze natomiast jest czyste, typowo dokumentalne i poprawne, ale odstaje stylem od pozostałych. przy tak krótkich cyklach warto pozostać w jednej estetyce. ale oceniam na 5- ;) pozdro T.
Od ogółu do szczegółu. Tylko szczegół zdominował ogół. I wręcz powinien go tu unicestwić. Każdy fotograf ma za sobą fascynację "otwarta dziurą". I to jest bardzo potrzebne doświadczenie, bo czasem z byle jakiego tematu dzięki temu zabiegowi można w efektowny sposób wybrnąć z nudy. Baw się dalej, kombinuj, ulepszaj, zaglądaj przez dziury. J
Pasją portretowania rzeczywistości dzielimy się od dawna. Traktujemy fotografię jako punkt wyjścia do refleksji na temat miejsca, w którym żyjemy. Migawki to formuła otwartych spotkań prowadzonych przez uznanych polskich fotografów (m.in. Krzysztofa Millera, Rafała Milacha, Macieja Stępińskiego) oraz cykl warsztatów dotyczących różnych aspektów fotografii. Uczestnicy pod okiem znawców dziedziny rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności.
Mają możliwość podjęcia dyskusji, wymiany wcześniejszych doświadczeń, poglądów i opinii, uzupełnienie brakujących wiadomości technicznych, wzajemne konsultacje merytoryczne oraz wspólne oglądanie zdjęć.
Mierzymy się fotograficznie ze wspólnie wybranymi tematami, wyruszamy na kilka fotograficznych spacerów po okolicy.
Migawki są inspiracją do patrzenia, dostrzegania, przetwarzania i zmieniania na lepsze.
Jan Dziaczkowski Kobas Laksa Andrzej Kramarz Michał Łuczak Michał Szlaga Konrad Pustoła Albert Zawada Nicolas Grospierre Łukasz Trzciński
Anna Nałęcka
Agnieszka Rayss
Jan Brykczyński
Adam Pańczuk
Tomasz Sikora Wojciech Wilczyk Chris Niedenthal Krzysztof Miller Maciej Stępiński Mika Grochowska Kuba Dąbrowski Maciej Pisuk Rafał Milach Adam Mazur Michał Łuczak Jerzy Nogal Kinga Kenig Monika Redzisz Anna Bedyńska Tomasz Tomaszewski Tadeusz Rolke
hm.. zapowiada się ciekawie, dworzec pod kątem znaków czyli pewnego rodzaju drogowskazów...
OdpowiedzUsuń(prawie) spójny cykl, tym nie mniej bardzo fajny!
OdpowiedzUsuń"prawie" dlatego, że wszędzie operujesz małą głębią ostrości, co tworzy trochę nierealny, senny klimat tego miejsca. pierwsze natomiast jest czyste, typowo dokumentalne i poprawne, ale odstaje stylem od pozostałych. przy tak krótkich cyklach warto pozostać w jednej estetyce.
ale oceniam na 5- ;)
pozdro
T.
Dzięki wielkie, wazna uwaga - zapamietam ! :)
OdpowiedzUsuńpozdro pozdro
Od ogółu do szczegółu. Tylko szczegół zdominował ogół. I wręcz powinien go tu unicestwić. Każdy fotograf ma za sobą fascynację "otwarta dziurą". I to jest bardzo potrzebne doświadczenie, bo czasem z byle jakiego tematu dzięki temu zabiegowi można w efektowny sposób wybrnąć z nudy.
OdpowiedzUsuńBaw się dalej, kombinuj, ulepszaj, zaglądaj przez dziury.
J